Re: Co jest z Sony?

Autor: Michal Sokolski aka .misha. (michal_at_tatanka.neostrada.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 16:49:12 MET DST

> Z Sony do tej pory nie miałem żadnych problemów. Można by rzec, jestem
> zakochany w tej firmie i staram się kupować sprzęt tylko ich produkcji

Moje doswiadczenia sa troche odmienne. Dwie wierze z 3-plytowymi
zmieniaczami rozne modele i taka sama awaria - psuje sie zmieniacz i to w
zasadzie bez powodu. Magnetowid podobnie - pada mechanika po roku raczej
malo intensywnego uzywania. Wspomniany monitor G200 dziala... tak jak juz
wczesniej opisalem. Walkmana tej firmy tez posiadalem i popsula sie tasma
sygnalowa laczaca przyciski na "klapce" z reszta. Cale szczescie wymiana
byla jeszcze w ramach gwarancji, a caly walkman sluzyl mi jeszcze przez rok.

Pozdrawiam,
Michal