Re: Co jest z Sony?

Autor: towarzysz Vader (denbi_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 15:14:51 MET DST

ernest wrote:
> Mam super-walkmana sony - jest doskonaly!:)))

...albo nie widziałeś egzemplarza, który jest idealny (cytując ciebie
;-))) ).

Z Sony do tej pory nie miałem żadnych problemów. Można by rzec, jestem
zakochany w tej firmie i staram się kupować sprzęt tylko ich produkcji
(w miarę możliwości oczywiście). Telewizory, wieże, magnetowidy - wiele
widziałem, choć oczywiście za eksperta bym się nie uznał.

A sprawa ideału jest kwestią dyskusyjną. Mam obraz ostry, kwadratowy
(dokłądnie to prostokątny), kolory również wydają się odpowiednie -
czego mi więcej trzeba? Może coś przeoczyłem?

--
__       #        towarzysz Vader         #   A12ooT  66MB
\\\  __ #     denbi_at_power-amiga.prv.pl     #    6o3e/o6o