Re: Czy ktos z grupowiczow ma MBo Microstar MSI 6163 Pro [BX/Slot1]???

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 14:21:57 MET DST

> Miałem (dokładnie tak - _miałem_, ale o tym za chwilę).
>
> Jedyne rozwišzanie Twojego problemu to ustawienie agpx1 (np. za pomocš
> powerstripa). Problem wynika z tego, że ta płyta ma problemy z
> przepuszczeniem wystarczajšcej ilości zasilania.

LOL

Akurat ta plyta jest znakomita energetycznie. Zadnych problemow w polaczeniu
6163pro+GF1 sdr i ddr (te ostatnie to przeciez najbardziej "pradozerne"
karty, znacznie bardziej niz GF2) i to na zwyklych badziewnych zasilaczach
230W.
Nie wiem skad wziales takie rewelacje ale nie spotkalem sie jeszcze nigdy z
zarzutem niewydolnosci pradowej wobec plyt MSI, a moja praktyka to
potwierdza.

> U mnie działała jakiś
> czas na agpx1 (bez zwisów), a dwa dni temu otworzyła kilka
> kondensatorów i puściła dym. Słowem - lepiej jak najszybciej zmienić
> płytę.

Mozna co najwyzej zmienic BIOS na plycie jesli bardzo stary albo zwalony
zasilacz :)

pozdro
Jancio