Re: Czy ktos z grupowiczow ma MBo Microstar MSI 6163 Pro [BX/Slot1]???

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 14:10:40 MET DST

Dnia Fri, 13 Apr 2001 11:18:13 +0200, "TomeG" <tomeg2_at_kki.net.pl>
napisał(a):

>Czy ktos z grupowiczow ma MBo Microstar MSI 6163 Pro i do tego
>GeForce'a2? A najlepiej WinFast GeForce2 GTS (5.5 ns memory + tv/out).
>Bo ja to mam i niestety nie moge ustawic AGP Aperature Size wieksze niz
>16 MB. Powyzej sie wiesza w 3D. Czy ktos mial podobne problemy na tej
>plycie i z GF2 GTS?
>P.S.
>Z TNT2 wszystko dzialalo ok, wiec jesli ktos zglosi podobne problemy to
>pewnie plyta...
>P.S.2
>Czy ktos wie gdzie na swiecie mozna o tym poczytac (jakies listy
> [...]

Miałem (dokładnie tak - _miałem_, ale o tym za chwilę).

Jedyne rozwiązanie Twojego problemu to ustawienie agpx1 (np. za pomocą
powerstripa). Problem wynika z tego, że ta płyta ma problemy z
przepuszczeniem wystarczającej ilości zasilania. U mnie działała jakiś
czas na agpx1 (bez zwisów), a dwa dni temu otworzyła kilka
kondensatorów i puściła dym. Słowem - lepiej jak najszybciej zmienić
płytę.

--
   .AlexPP  mailto:alexpp_at_go2.pl    ICQ# 63156896