Re[2]: Krzaki w 3d ...

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 13:11:49 MET DST

C> Jak zwykle Pan MGB daje dobre rady typu "wyrzuc do smieci". Proponuje zeby
C> zaczal sponosrowac grupe i fundowac jakis "dobry" wg niego sprzet.:)))))
czesciowo ma racje - plyta jest tania ale ma bardzo niska wydajnosc

C> BTW: A swoja droga to sie zgadzam ze GeForce nie jest najlepszym wyborem dla
C> PII 266 Mhz. Tu znacznie lepiej pasowalby np. VooDoo 3 lub wyzsze.
Podam ci przyklad z zycia:
Ja mialem plyte atrenda na bx, moj kuzyn bxcela, proc ten sam, ja
mielem tnt1 asusa on kupil voodoo3, przyjechal do mnie, patrzy na
carmageddona 2 i mowi: ty u ciebie sie kolka kreca ;)
Moral z tego taki, ze na tej plycie voodoo3 dziala wolniej niz tnt 1
na pozodnym bx - tnt jest karta starsza konstrukcyjnie od voodoo 3 ...

Pozdrawiam !

--
http://www.viger.tera.pl   |       Oproznij swoj umysl -
mailto:viger_at_tera,pl       | to co wydaje Ci sie dzis sluszne