Re: i815 (Abit SA6R) pod Win2k - jakieś problemy ?

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 10:18:37 MET DST

> I tu sie grubo mylisz, owszem oba kontrolery sa ATA100, ale tak jak moj
> poprzednik napisal, wystarczy podpiac dysk pod "zwykly" kontroler,
No coz wg mnie zwykly kontroler to udma 33, czyli bez udziwnien typu kable
80cio zylowe i kontrolery i takie tam, z mojej strony niezrozumienie :-)
sorry .

> HPT i W2k pieknie sie instaluje, a potem znowu mozemy podpiac dysk do
> HPT. Wiem bo tak robilem :) Oczywiscie pisze o SA6R.

tylko po co otwierac obudowe np: wysuwac ja spod biurka, szrpac sie z
kablami, czasami ludkowie maja np: plombki gwarancyjne i wtedy kiszka.
Dlatego to, wydaje mi sie latwiejszym i bardziej eleganckim sposobem
instalowanie W2K z driverami do udma 100 zgranymi na dyskietce.

ravi