Re: i815 (Abit SA6R) pod Win2k - jakieś problemy ?

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 09:59:29 MET DST

Użytkownik ravisoftputer <rvsftptr_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bgm0o$5k7$1_at_news.tpi.pl...
> zwyklego
>
> Jezeli mowisz tu o Abicie SA6R to sie mylisz, bo tamze jest 2 x 4 udma
100
> wiec jakby to powiedziec, nie ma zwyklego kontrolera i przed
instalacja W2K
> trzeba sobie zgrac drivery do udma 100 na fdd i wybrac opcje dodatkowe
> kontrolery (bodajze F6).

I tu sie grubo mylisz, owszem oba kontrolery sa ATA100, ale tak jak moj
poprzednik napisal, wystarczy podpiac dysk pod "zwykly" kontroler, a nie
HPT i W2k pieknie sie instaluje, a potem znowu mozemy podpiac dysk do
HPT. Wiem bo tak robilem :) Oczywiscie pisze o SA6R.

Co do plyty to bardzo polecam, teraz mam W98, Wme i W2k oraz Linuxa.
Wszystkie systemy chodza bardzo stabilnie. Mam zmapowane dyski, nie
dogrywalem suplementu zamykania w W98, a odziwo winda zamyka sie za
kazdym razem, na poprzednich plytach mialem z tym problemy nawet z
suplementem.

Na stronie in4.pl w dziale recenzje jest clkiem fajny artykul o tej
plycie, polecam.

--
Pozdrawiam