Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 06:22:41 MET DST

Pszemol napłodził(a):

>No widzisz... i o czym możemy porozmawiać?
>Byłeś kiedyś, choć na wycieczce w Intelu?
>Albo choć u Della, Compaqa, Hewletta Packarda?
>Czy wiesz jak to robią fachowcy czy widziałeś tylko firmę Józek &
>Co.

:))) jess, a powiec mi kochany CO ma Dell i Compaq do podkrecania ?
Wiesz na jakiej zasadzie odbywa sie produkcja np Duronow ? kszem-
plaster-siecie-trawienie-obsadzanie strooktory w obudowie , teraz kilka
prawie gotowych prockuf jedzie do maszynki ktoora ustala jak sie udala
jakosc i na podstawie KILKU pierwszych prockow wyznacza sie maxymalne
MHz calej serii. Na samym koncu siedzi jakis psitol z olowkiem w reku
i liczy jakich procuf potrzeba - jak juz wyliczy proce jada na tasme i
laser CO przecina mostki odpowiedzialne za mnoznik i napiecie. Podczas
rozpoczynania produkcji , dgy proces selekcji jest jeszcze
niedopracowany wyniki traktuje sie z wieksza ostroznascia zanizajac
maxymalne wartosci - dlatego zdazaly sie d600_at_1000 w odroznieniu od
D700 i wiekszych osiagajacych przy tych samych napieciach "tylko" 900-
950mhz. Im dlozej trfa produkcja tym lepiej da sie "ukierunkowac" ja na
pozadane MHz. Wlasnie z tego powodu kupujac dzisiaj D650 kupuje TO samo
co jakis dekiel obok placacy za D850.

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered