Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:14:26 MET DST

> Brak zwisu nie jest żadnym dowodem. Choć i tak takie przypadki
> należą do wyjątków. Najczęsciej komputer wiesza się, ale robi
> to tak rzadko, że winę "zwala się" chętnie na software, "no bo
> przecież chodził w trybie iddle ok dwie godziny, więc skoro
> powiedził się w trzeciej to znaczy, że winny soft..." :-)))
A co dla ciebie oznacza 100% stabilnosci procesora ????
Uzywam obecnie podkreconego durona 650 - byl podkrecony w granicach 900 -
1000 i zadnych zwisow (na przelomie 6 miesiecy)...
Teraz chodzi na 952, magistrala 136, katowalem go 72 godzin bez przerwy
kompresja do dvix'a w trybie highest za pomoca flaska i avi2mpeg i ani razu
sie nie powiesil. Ostatnie zwisy jakie mialem byly spowodowane przez
softwar - gra ST: Armada, przywrucilem wszystko do ustawien nominalnych i
dalej sie wieszal, okazalo sie ze wina jest po stronie blednie napisanej
mapy, kolejny zwis - N4S: Porshe, zla plyta w czytniku.
Przez ten ostatni miesiac nie mialem zadnych zwisow w praogramach typu
3dstudio itp.
Czy teraz bedziesz mi prubowal wmowic ze mam niestabilny sprzet ???

Pozdrawiam !