Re: DUPA ZIMNA- czyli problem z temperaturą

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 22:18:34 MET DST

"Digital Cat" <adrian.ad_at_wp.pl> wrote in message
> Mam PIII 667, Abit B II, 128MB+64MB
> i taki problem
> Gdy komp postoi wyłaczony jakis czas, nie chce sie zglaszac plyta i
> wystartowac system.
> Gdy postoi jakis czas na Power-on, robie reset i za ktoryms razem system
> startuje.

musi sie nagrzac ;-))))))))
procek krecony???
na poczatek do zalduja standardowe ustawienia biosu i zobacz jak wtedy
jak nie to musisz sprawdzic plyte, procka i pamiatki (zasilacz?)
moze tez bedzie trzeba nagrac nowy bios

> Przy niektórych programach i np.odłączaniu modemu włacza się głośniczek
> alarmowy (temperatura?)

zaluduj standardowe wartosci biosu

> Gdy uruchamiam program diagnostyczny:
> Temperatura System1 (na płycie) wynosi tylko(?- to właśnie moje pytanie)
30
> C: i choć limit jest od 45C nie wykazuje czerwonego alarmowego koloru.
> Temperatura CPU (procesora) jest jeszcze dziwniej: nie ma danych (odczyt
> N/A), chociaz pewnego razu odczyt dzialal przezjakis czas, a potem znowu
> N/A.

sprawdz co bios wskazuje

> Czy to moze zepsute czujniki temperatury? A moze zepsul się wiatraczek-
ale
> to wtedy za niska temp?

zajrzyj do srodka
jakby zespol sie wiatraczek to by sie raczej komp wieszal
a czujnikiem to nie wiem

> I czy to w ogole mozliwe zeby temp była za niska?

jaki cooler masz na procku

> I co wtedy robic? Czy 30 C
> to dobrze?

bardzo dobrze