Re: Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 11:01:56 MET DST

Niejaki(a) RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> bo ten tego aqrat jak sie ten wontek rozpoczal to ja sprzedalem i swoja
> plyte i proca :))))

ooo :P trochu dziwne... ;>

> teraz jestem Abit BH6 rev 1.2 500MHz Powered :)

A ja nadal jak bylem tak jestem Procomp b687 400MHz powered ;)

> co ja moge napisac, zawsze sie znajdzie ktos taki co kupi kompa w
> supermarkecie :) osobiscie kompa typu kombajn moge zlozyc za 800-1000zl
> bez monitora, z monitorem i drukarka wychodzi 2000zl... ale sa ludzie i
> ludzie :)

taaa... ludzie i ludziska ;) ja tam juz nigdy sobie nie kupie kompa w
sklepie... nastepnym razem sam sobie go zloze jak bozia przykazala :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|