Re: Dzielenie łacza ...

Autor: Adam (lamusa_at_poczta.fm)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 19:22:39 MET DST

> No wiec mamy (ja i sasiedzi) do połaczenia Neostrade :) (tylko nikomu w
> tepsie nie mówcie).

Szczesliwcy :)
pytanko ;
czy to tak samo jak SDI nie ma revdns-u ?

> teraz pytanko, chcielibysmy miec wlasne konta pocztowe ma tym naszym
> serwerze, czy to wszystko da sie zrobic w win nt server czy konieczny jest
> linuch ????? Serwerem bedzie prawdopodobnie AMD 586 133 32 ram hdd 400 +
> 800 mega ????

To wszystko zalezy od tego
co chcecie miec na tym serwerku
Ale nie na NT-eku :((
W sieci jest tyle fajnych stronek dla poczatkujacy adminow na linuxie , ze
no moze dziecinnie proste to nie jest ,
ale wystarczy zeby czlowiek ,
ktory w zyciu nie mial stycznosci z linuxem ,
poradzil sobie z tym.

--
Czy moze sie myle ?