Dzielenie łacza ...

Autor: Chloru (chloru_at_hoga.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 11:51:01 MET DST

No wiec mamy (ja i sasiedzi) do połaczenia Neostrade :) (tylko nikomu w
tepsie nie mówcie). Plany na poczatek taki
4 kompy + serwer,
6 kart 10/100 Mbit (za 50 zeta w sklepie wiec chyba da sie taniej)
HUB 10 Mbit Intel 5 gniazd
kable ile trzeba

teraz pytanko, chcielibysmy miec wlasne konta pocztowe ma tym naszym
serwerze, czy to wszystko da sie zrobic w win nt server czy konieczny jest
linuch ????? Serwerem bedzie prawdopodobnie AMD 586 133 32 ram hdd 400 +
800 mega ????

Prosze o opinie bo nie miałem do czynienia z tymi systemami jakie moga byc
problemy (wiem ze stare AMD troche sie gryzly z np windoza)

jezeli mozna to kopie prosze na priv

chloru_at_hoga.pl