Re: Dzwiek w kompie

Autor: PJSoft (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 18:28:18 MET DST

Użytkownik Ferdynand Jakotaki <caveman_at_ahoj.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9b9mlr$8nv$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Mam w tunerze Datcom 2000 wbudowany modulator TV.
> Tuner podlaczony jest do karty telewizyjnej w kompie
> (nie jest wlaczony mute) przy pomocy zwyklego
> kabla antenowego ... Czy powinienem miec dzwiek
> w komputerze ?

Jeżeli dobrze ustawiłeś kanał w programie
do oglądania telewizji (oraz nie ma mute w programie, mikserze ;)
i modulator jest sprawny to powinien być.

> jest mi to potrzebne do nagrywania
> na twardziela i bieda bo nie wiem dlaczego jedyny dzwiek
> jaki moge uzyskac jest ten z wiezy do, ktorej podlaczylem
> datcoma przez chincha ...

No właśnie, przecież tuner ma wejście wideo
(1xcinch, 1xsvideo) oraz audio -1xjack stereo.
Odpowiedni kabelek i będzie ok.
(w programie do tv trzeba przestawić
na ext lub svideo)

> Drugie pytanie to czy istnieje mozliwosc podlaczenia
> do kompa w jakis sposob cyfrowego chincha SPDIF
> do karty Soundblaster albo Aver ? Jaki przewod
> powinienem kupic zeby miec wreszcie upragniony
> dzwiek ?

Jeżeli dźwiękówka ma [ spdif in ] to na pewno się da,
to tylko kwiestia dwużyłowego kabelka.

PJSoft