Dzwiek w kompie

Autor: Ferdynand Jakotaki (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 16:26:46 MET DST

Mam w tunerze Datcom 2000 wbudowany modulator TV.
Tuner podlaczony jest do karty telewizyjnej w kompie
(nie jest wlaczony mute) przy pomocy zwyklego
kabla antenowego ... Czy powinienem miec dzwiek
w komputerze ? jest mi to potrzebne do nagrywania
na twardziela i bieda bo nie wiem dlaczego jedyny dzwiek
jaki moge uzyskac jest ten z wiezy do, ktorej podlaczylem
datcoma przez chincha ...

Drugie pytanie to czy istnieje mozliwosc podlaczenia
do kompa w jakis sposob cyfrowego chincha SPDIF
do karty Soundblaster albo Aver ? Jaki przewod
powinienem kupic zeby miec wreszcie upragniony
dzwiek ?

dzieki ;-)