Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: beduin03 (beduin03_at_go2.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 13:35:51 MET DST

----- Original Message -----
From: "Kasus" <kasus75_at_poland.com>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Friday, April 13, 2001 11:07 PM
Subject: Re: Prosba o ocenę kompa

> Celeron 800 (najlepiej)
> szybkość transferu między dyskiem a komputerwm (obecnie najszybsza
> wartość). Polecam IBM, Fujitsu, Quantum, odradzam Samsung, Segate II.
> polecam Pionieer 116 lub 106 (czyta wszystko choć trochę głośny).
Odradzam
> [...]
> użytkowania (z reguły) zaczynają się jaja, czyli niektóre napędy przestają
> czytać coraz więcej rodzajów płyt. Miałem trzy DVD: Samsung, LG i oba
padły
> przed okresem gwarancji (moje szczęście), czyt. przestały czytać większość
> płyt CD-RW oraz korekcja błędów spadła do tragicznej wartości. Tutaj
> sprawdził się mój 3 napęd Pionieer 115 (czyta wszystko i służy długo).
> Napędy DVD nie mają wyjścia na TV, to posiadają niektóre karty grafiki i
> jeżeli Ci na tym zależy to musisz taką kupić.

<>> polecam kupno wszystkich elementoow osobno a nastepnie zlozenie tego do
kupy samemu lub z pomoca osoby znajacej sie na rzeczy
<>> w ten sposoob mozna kompa modyfikowac ( podkrecac,rozkladac i skladac )
a to powoduje niutracenia gwarancji ( poniewaz mamy ja na kazdy element
osobno ) a pozatym warto zainteresowac sie tym czego uzywamy a nie tylko
tego uzywac
<>> poza tym tak wychodzi taniej no i mamy to co chcemy
<>> poza tym prawie kazdy kto uzywa kompa przez jakis czas potem odczuwa
potrzebe :) zeby go otworzyc i cos tam zryc
poszanowaniem beduin