D700 i TNT2 Pro 32 Mb i 3DMark2000

Autor: Szymon Życiński WP (szymon_at_zycinski.prv.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 16:07:17 MET DST

AvE!

    Mam aska. Postanowiłem sobie z nudów przetestować jak to moje cudo
wypada w grach zo zarzuciłem 3DMarka2000 (akurato tego miałem pod ręką) i
troszkę się zdołowałem .... Czy 3DMark rzeczywiście korzysta tylko z mocy
obliczeniowej chipu na karcie graficznej? Mój Duron 700 z TNT2 Pro 32 Mb agp
x4 wypadł o 1000 pkt. słabiej niż celek 400 na bx z Geforcem 1. Może
wszystkiemu winna moja uKOCHANA płyta czyli JetWay. Ja mam 1967 pkt na
defaultowym tesie podczas gdy kumpel ma tam ok. 2900. W sumie wali mi jak
komp chodzi w 3D bo w pracy do której go używam bije celki na glowe i karta
grafiki mi zwisa, ale tak troche glupio, ze moj nowszy (drozszy) komp jest
az o 1/3 wolniejszy niz stary celek.

        Szymon

PS. Czy 1704 VideoMarki w Video2000 to wiele? Quality: 779, performance:
330, features: 595. Poza tym co powiniennem mieć zainstalowane by uniknąć
komunnikatu o niezainstalowanych filtrach odtwarzania DVD, a co za tym idzie
móc przeprowadzić testy usuwania atefaktów. Jeśli ma to jakiś związek to mój
monitor to Samsung Samtron 75E.