Re: Voodoo3 a Geforce2 MX do durona

Autor: Crossmen (adams_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 01:00:44 MET DST

"Radzin" <radzin_at_poczta.fm> wrote in message
> witam
> mam D700 i V3 2000AGP chce zmienic na Geforca2 mx czy znacznie poprawi to
> wydajnosc gier? Warto dokonac takiej zmiany??

- idac z moda? owszem
- chcesz 32bit kolor? -owszem-czasami jest ladniej
- chcesz pelnoekranowy antyaliasing? ladny ale GeForce 2MX w wiekszosci gier
jest za slaby (z antyaliasingiem of course)
- chcesz poogladac 3DMarka 2000? ladny, nie zacina
- chcesz poogladac 3DMarka 2001? zapomnij, sfrustrujesz sie...kup GeForce 3
Ultra ;-)
- a tak na serio to w wyzszych rozdzielczosciach jest szybciej wiec tu warto
- wydaje mi sie ze najlepszym zakupem bedzie Asus z prockiem 2MX ale ja bym
kupil 2GTS z 64 MB DDR, zreszta oba juz nie produkowane :))) znaczy
przestarzale. Sam wiesz ze obojetnie co kupisz pod koniec roku bedzie
niczym...
dodam ze sam mam D600 i GeForce2MX (no name) i na wszystkim da sie pograc
:)))

^^^^
Zycze Wesolych Swiat
Crossmen