Re: jaka karta muzyczna?

Autor: Grisza (griszas_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 09:30:07 MET DST

Uzytkownik "GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl> napisal w wiadomosci

> ... i w ten sposob rodzi sie plotka (nie majaca nic wspolnego z
> rzeczywistascia)...... :-/

No nie wiem :) W kazdej plotce jest ziarenko prawdy :P A tak na powaznie, to
problem ten spotkal mnie (gdy skladalem kiedys dawno dawno temu AMD K6 na
FIC-503+) i sasiada (to juz calkiem niedawno - Athlon na Solteku KV77 czy
jakos tak) Co do tego ostatniego, to wozne cuda wyczynialismy i skonczylo
sie na wymianie karty muzycznej na vortex2. Jesli chodzi o ten zabytek
natomiast, to nie bede sie upieral. Bylo to dawno i wiem ze nie zadzialalo
(objawy identyczne jak w 'terazniejszosci' )

Pozdro
Grisza

PS.
Slyszalem ze Sonic Impact s90 jest bardziej marudny niz inne karty oparte na
vortex1. No ale moze to kolejna plotka :)