Re: P Ł Y T A + P E N T I U M II 400 MHz ( jeszce raz )

Autor: Chloru (chloru_at_hoga.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 17:39:04 MET DST

sprobuj z inna karta grafiki ja przy pII 266 musialem zminiec plyte bo mi
sie Geforce MX nie odpalal tzn komp mielil dyskiem wszystko w porzadku tylko
obrazu brak. Albo zmien plyrte ale najpierw skoluj jaks inna grafike i odpal
na niej (najlepiej jakas poczciwa Rive 128 w miare bezproblemowy sprzet)
Nara
Użytkownik jbart <jbart_at_3ds.am.lodz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ad46c7f$1_at_news.vogel.pl...
> Komputer startuje, chodzą wiatraczki, ale nie ma obrazu
>
> Historia:
> Kupiłem płyte i procesor PII 400 MHz, wkładam DIMMa 64MB 100MHz, Vante
16MB,
> podłączam twardziela, wszystko powinno być OK, ale nie jest - BRAKUJE
OBRAZU