Re: Normy dla monitorów

Autor: mafert_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 14 Apr 2001 - 00:47:28 MET DST

> To jest ewidentne odchylenie od normy (ale nie wiem
> czy jest takowa na piśmie, gdzieś).
Może i jest, ale serwis w żaden sposób nie chce o tym powiedzieć.
W każdym razie monitor ten jest tak reklamowany jakby gwarantowali obraz
idealny.
No cóż, kiedyś przeczytałem coś takiego:
"Reklama nie stanowi oferty handlowej w sensie kodeksu cywilnego"
czy jakoś tak

Chyba nie jestem w tym zbyt dobry
W każdym razie dzięki za wszystkie rady