Re: Komputer sie restartuje zamiast wylaczac

Autor: Picio (picior_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 08:24:01 MET DST

Niestety nie pomogło. Wyłączyłem w biosie zarządzanie
energią i automatyczny start po zaniku zasilania.
Zainstalowałem również patcha, o którym wspomniał
Dr_Vader lecz, jak przypuszczałem, nie dało to efektu również.
Ów patch dotyczy tych, którym system nie zamyka się w ogóle
a u mnie robi to jakby zbyt szybko.
Weryfikując mój pierwszy post - po każdym zamknięciu
sytemu drogą Start > Zamknij > Zamknij komp się restartuje
i uruchamia scandiska. Natomiast przy Start > Zamknij > Uruchom
ponownie następuje prawidłowy restart.
Oj, coś czuję, że jednak czeka mnie format C: :(.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

--
Piotr <Picio> Szpunar
picior_at_alpha.net.pl