Komputer sie restartuje zamiast wylaczac

Autor: Picio (picior_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 07:54:59 MET DST

Witam.
No właśnie mam problem jak w temacie.
Od jakiegoś czasu mój komputer nie chce się prawidłowo
wyłączyć - po wybraniu "Zamknij > Zamknij", system zamyka
się i następuje ponowny restart jak po "Uruchom ponownie".
Wyłączam go wtedy guziorem na co on mi przy następnym
uruchomieniu odpala scandiska jakoby system nie został poprawnie
zamknięty !? Jeżeli natomiast pozwolę mu na samowolny restart
wszystko jest o.k. Przeszukałem archiwum grupy, znalazłem
u kogoś podobny problem i postąpiłem według rad z tamtego wątku.
W msconfig > zaawansowane > sprawdziłem, że mam odptaszkowane
"wyłączaj szybkie zamykanie systemu". Czyli ból nie tu.
Zdesperowany przeinstalowałem windę: "setup /core", lecz nie pomogło.
Może ma ktoś jeszcze jakieś sugestie?

System win98se, asus p2b, 128mb.
Pozdrawiam

--