Re: jaka pamięć do celerona?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 23:32:23 MET DST

> Nie interesuje mnie overclocking, nikomu go nie polecam

Czyli nieco sobie tracisz. Twoja sprawa...

> a wszystkie Celerony są zaprojektowane do szyby 66MHz.

Głupoty i tyle. Starsze Celki są na jądrze Deschutes które jest
zaprojektowane dla FSB100 a nowe na Coppermite które projektowano
z myślą o FSB 133.

> Koniec kropka.

Inaczej mówiąc dałeś się nabrać na marketink Intela i sztuczne kastrowanie
Celerona do FSB66.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\