Re: asus CUV4X-E - ma ktos?

Autor: Janusz (jsep_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 18:43:50 MET DST

Użytkownik "Fiodor" <fiodor_at_lu.home.pl> napisał w wiadomości
> jak sprawuje sie ta plyta?

Nie wiem, co oznacza litera E w nazwie. Mam płytę Asus P3V4X - to jest
właściwie ta sama płyta, tylko na Slot 1. Działa bezproblemowo i
rewelacyjnie gospodaruje przerwaniami (mam SB Live, Spirit, Tuner Pixelview,
kontroler ATA 100 i żadnych problemów). Wyrzuciłem porty szeregowe i ich
przerwania zostały sprawiedliwie rozdzielone, czego np. płyta Gigabyte na
810 nie potrafi, Abit BX 133 też nie bardzo. Nawet bez słynnego 4in1 się nie
wiesza. Wydajność na poziomie BX-a, ale po pogrzebaniu w BIOSie (pamięć).
Procesor Celeron 533A chodzi bardzo stabilnie na 800 przy 1,6 V, u znajomych
Celeron 566 na 850 przy 1,65 V. To było o płycie P3V4X - CUV4X powinien
robić to samo. Składałem komputer (a właściwie wymieniałem walnięte
badziewie Atrend na CUVX-a) i przy Celeronie 466 (nie chciał się kręcić)
komputer przyspieszył o ok 30% - tylko przy zmianie płyty.
Aha modem Smart Spirit, który za Chiny Ludowe nie chce działać na płycie
Lucky Star K7VAT, na mojej hula bez problemów.
Ma dobry program do monitorowania stanu płyty (temperaturę mierzy wewnątrz
procesora, a nie jak Abity na zewnątrz) i do chłodzenia.
Wady - płyta nie ma kontrolera ATA 100 (teraz może już mają) i nie ma
zintegrowanego dźwięku - zawsze może się przydać.

pzdr

JanuszS