Re: filtr Polaroid'a - pytanie

Autor: Too old to rock`n`roll , too young to die (jkch1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 22:37:52 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> [...]
Dalem

> A mogę dyskretnie zapytać:
> PO JASNĄ CHOLERĘ W OGÓLE ZAKŁADAĆ FILTRY NA WSPÓŁCZESNE MONITORY?

Zalezy co masz na mysli.Ja w pracy mam jakies piecioletnie Sony i z filtrem
Polaroida obraz jest extra.Od kiedy jest ta wspolczesnosc?I od jakiego
modelu?
Imho Polaroid to bardzo dobre filtry.
No a fakt ze w domu na nowym Philipsie nie mam filtra.

Too old....
jkch1_at_poczta.onet.pl
http://republika.pl/jkch1
http://republika.pl/jkch1/akwa1.htm