Re: Normy dla monitorów

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 12:45:43 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <denbi_at_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości

> A może podzielisz się ze wszystkimi tym "czrodziejskim" ;-))) sposobem.
> Albo przynajmniej tylko ze mną. Byłbym bardzo wdzięczny.

Najlepiej zadzwon do serwisu i pogadaj. Ja juz czesc zapomnialem, ale na
poczatek trzeba zrobic obraz wklesly do srodka i ustawic rogi bardzo
dokladnie (reg. barylkowa, trapez, pochylenie) . Potem doprowadzic do
prostych krawedzi pionowych i wyrownywac S i W.
Cos takeigo dokladnie juz nie pamietam. Jak mowie- tel do serwisu, pomoga.
A jak sie tak kreci oby krecic to rzeczywiscie nie ustawi sie dobrze - sam
to przeszedlem.

I nie mow z sarkazmem ze czarodziejski, to rzeczywiscie dziala trzeba miec
tylko pojecie co sie robi :P ;)

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl