zwis kompa przy przechwytywaniu video

Autor: mOS (mos_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 12:35:44 MET DST

Witam

Od kilku(-nastu) dni walcze z moja karta tv Avermedia TVCapture98 na
Solteku75kav i juz nie wiem co robic !!!
Po uruchomieniu jakiegos programu do zgrywania video z tunera (WinVCR, JTV,
Ulead Video Studio, VirtualDub) przez kilka sekund program dziala a potem
calkowity zwis windy (nie reaguje myszka ani klawiatura). To samo sie dzieje
nawet na orginalnym sofcie Avera.

przekladalem juz karte tv w inne gniazda PCI i to samo,
instalowalem nowe Via4in1 4.29v(a), rozne stery do GF2mx, karty tv i kicha.

grafa jest na irq11, a karta tv na irq10 - brak konfliktow
Soltek 75KAV
Avermedia TVCapture98
Duron 750 (nie krecony)
GF2mx z tvout
128mb ram

pozdrawiam
mOS

ps. po zainstalowaniu hardwarowego SB16vibra ISA (i wywaleniu ViaAudio)
dalej sie wiesza
ps2. na poprzednim kompie na InteluVX i K6-166mmx karta tv ladnie chulala