Re: 2 procesry + WinNT/W2K = zwisy

Autor: Krzysztof Jankowski (kjankows.no-spam_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 09:33:21 MET DST

> na pokładzie), 2xPentium 90_at_100 (Intel), 48MB RAM (2x16MB+2x8MB), Caviar
                           ^^^^^^
a pewny jestes, ze plyta lubi takie kombinacje? nie sugeruja aby
instalowac takie same lub podobne procesory???

> sekundach komp restartuje) lub zawiesza sie. Jesli sie wyjmie jeden procesor
> to jest spora szansa, ze sie zainstaluje, ale nie zawsze (nawet udalo mi sie
> sieciowke uruchomic!). Przy W2K wiesza sie podczas kopiowania plikow lub

moze to dlatego, ze plyta musi wiedziec, ze wyjales drugiego procka -
zworka, a ponadto pozostaje jeszcze kwestia ustawienia w biosie wersji
MPS (o ile nie pokrecilem skrotu) - ustaw najnowsza, czyli chyba obecnie
1.4.

Pozdrawiam,
Krzysztof Jankowski