2 procesry + WinNT/W2K = zwisy

Autor: Kuba (jkosiec_at_activision.com.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 09:08:10 MET DST

Mam nastepujacy zestaw: plyta Gigabyte GA-586DX (dual pentium (bez MMXa),
chipset HX, bios w wersji 3.43 (najnowszy jaki znalazlem), Adaptec AIC-7880
na pokładzie), 2xPentium 90_at_100 (Intel), 48MB RAM (2x16MB+2x8MB), Caviar
1,6GB, S3 Trio, Realtek 8029 PCI, LGx32, zasilacz 250W (nówka). Przy
instalacji WinNT 4.0 wywala bledy (na niebieskim ekranie: "Hardware
Malfunction, Contact your hardware vendor, System halted", a po kilku
sekundach komp restartuje) lub zawiesza sie. Jesli sie wyjmie jeden procesor
to jest spora szansa, ze sie zainstaluje, ale nie zawsze (nawet udalo mi sie
sieciowke uruchomic!). Przy W2K wiesza sie podczas kopiowania plikow lub
wykrywania sprzetu. Winda 95 zainstalowala sie bez problemow (nawet jak byly
wlozone dwa procki (chociaz oczywiscie nie wykorzystywala drugiego).
Probowalem robic rozne kombinacje typu wyjecie karty sieciowej, zmiana
grafiki, instalowalem tylko na 32MB (2x16) lub tylko na 16 (2x8), ale zawsze
to samo. Na plycie raczej nic sie nie przegrzewa (procki maja spore wiatraki
i radiatory). Juz mi sie pomysly skonczyly. Ratujcie! Nie chcialbym sie
pozbywac tej plyty, bo jak dla mnie jest zaje....

Kuba
mailto: jkosiec_at_activision.com.pl