Re: P Ł Y T A + P E N T I U M II 400 MHz ( jeszce raz )

Autor: Adam (lamusa_at_poczta.fm)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 22:54:02 MET DST

> Historia:
> Kupiłem płyte i procesor PII 400 MHz, wkładam DIMMa 64MB 100MHz, Vante
16MB,
> podłączam twardziela, wszystko powinno być OK, ale nie jest - BRAKUJE
OBRAZU

> Kupiłem spieprzony sprzęt ?

A gdzie tam !
Zapomniales tylko monitora podlaczyc !
Dlatego "BRAKUJE OBRAZU" !

A teraz mala podpowiedz dla ciebie i dla tych ,ktorzy wysylaja podobne posty
Nikt tu nie jest Jasnowidzem !!!
Pytania typu
"zepsul mi sie samochod ,wczesniej jezdzil a teraz przestal, pomocy"
prosze kierowac do wrozek i tym podobnych , a nie na grupe .

... a wiec tak ...
...(a teraz koncentruje sie)....
...(robie glebokie wdechy i wydechy itd,itp)...]
...(czyli jestem juz w transie)...
...i tak...
 ...widze jak podchodzisz do komputera ...wycigasz reke i wlanczasz go...
...slysze dzwiek wlanczajacego sie wentylatora ...
...(teraz gleboki wdech )...
...taaak wyraznie slysze "pik" glosniczka systemowego ,ehheee....
...tak ,TAK !!! Slysze harakterystyczny dzwiek HDD .... TAK ,tak to napewno
ON !!!
...ale co to ?...
... nie widze obrazu !!!...

reszta seansu