Re: Konfiguracja do wziecia? Prosze o ocene.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 21:32:18 MET DST

Niejaki(a) Yantar <yantar_at_skrzynka.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Aby nie przedłużać, kolega chce zakupić nowy sprzęt.
> Jego typ (najważniejsze komponenty):

Do czego to jest? Do grafikii i programowania? Nei lepiej durona...
skoro sklep skalda, to zlozyc powinien dobrze...

> PIII 733Mhz

Furon 750MHz - wydajnosc ciut lepsza...

> Abit BX133 (BX / 3DIMM / 5PCI / 1ISA / ATA100 / RAID)

MSI kt7 - 6pci, 3dimm, ata100. (pod AMD).
pod intela ostatnio mam malo doswiadczen, wszystko co wybieralem dla
znajomychto bylo amd...

> 128MB RAM PC-133

256mb ram pc133

> HDD 30GB IBM 7200 / 2MB / ATA100

ok

> GeForce2 MX (Leadtek)

ok

> SoundBlaster Live 1024 OEM (lub ABIT FM801 5.1 ??)

Kreatywnego. Dziala ok, spokoj. OGolnie najlepszy :)

> modem Pentagram Omen 56k
> monitor Samsung 17'' SM753DF

Nie bralbym samsunga... moja osobista opinia. Najmnije padliwe w
znajomym sklepie to LG i Philipsy. Sam mam LG'ka, codiz swietnie, po
wiele godzin na dzien, i wsio ok od poltora roku.

> Szczególnie chodzi mu o opinię na temat monitora, płyty i dzwięku.

monitor - zmienilbym. Na dobra 17" (poczytaj troche ostatnich postow na
grupie... bylo to ostatnio). Plyta - pod intela nie mam doswiadczen,
wiec nie chce kogoklwiek wprowadzac blad ;) A dzwiek? Uznaje tylko
kreatywne, bo dla mnie komputer, z ktorego nie leci zaden dzwiek to wg.
mnie nei komputer. U mnie caly czas musza leciec mp3 :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|