Re: Klawiatury multimedialne BTC

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 21:26:18 MET DST

Niejaki(a) GUZ <guz_at_satan.org> w grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i
napisal:
> Miał ktos jakies doswiadczenia z takowymi klawiaturami (zwłaszcza chodzi mi
> o modele 9000)?

Widzialem taka jedna... klawisze jej odskakiwaly ;> Ale jedne egzemplarz
to malo by xcokoliwke o nic powiedziec.

> Interesuja mnie opinie czy warto je kupić, ewentualnie
> jakies inne sugestie.

Ja zawsze polecam kazdemu klawiatury ergo Chicony. Nie ma po prosty
wygodniejszych :) Pozatym sa niezniszczalne (moja ma poltora roku, jest
po prostu niezniszczalna - a to kawa sie do niej wlala, a to jakies
piwo, klawisze sa tak zuzyte, ze az moga robic za odblask (na poczatku
byly lekko chropowate, teraz sa juz wytarte na blask :))) ). Z
klawiaturka zero problemow

> I jeszcze jedno pytanko, czy te przyciski do obsługi
> cd działaja też z winampem?

Nie wiem. Nie lubie takich udziwnien. Z chcecia bym wywalil z mojej
klawki winkey'e, bo to jej malo potrzenbe :) Tylko zawadza jak sie pisze
:)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|