Re: Problemy z nowym AMD - HELP x3!

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 18:07:30 MET DST

"Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisal(a):

>Wywala sie na gownianych zadaniach, w momencie kiedy cos
>przelaczam, zamykam itp

Miałem bardzo podobne objawy - system zaczął się
wywalać w najmniej oczekiwanych momentach,
przy otwieraniu nawet katalogów
(wykręcił mi się też nawet Forte Agent - pierwszy raz od ponad roku ! :-) )
Na takim niestabilnym systemie jechałem parę dni,
ale kiedy w archiwach zaczęły się błędy CRC, to już byłem pewien,
ze to pamięć. DocMemory i MemTest to zresztą potwierdziły
(ale żadne inne testery pamięci nie wykrywały uszkodzenia).

Reasumując - zobacz, czy jesteś w stanie poprowanie s/rozpakować
duże archiwa (powiedzmy ponad 200MB).

Pozdrawiam
Xaltuton