Problemy z nowym AMD - HELP x3!

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 16:07:06 MET DST

Od paru dni jezdze Athlonem 850MHz na plycie ECS...
Do wczoraj bylo wszystko ok, komputer przechodzil
katusze (mam teraz duzo roboty) i ani razu niec sie nie
wywalilo, zawiesilo itp. a zazwyczaj robie po kilka rzeczy
jednoczesnie.

Az do dzisiaj.
Przy probie uruchomienia NikonScana (uzywam codziennie)
system zameldowal blad i zamknal program, tak kilka razy...
Wreszcie poszedl, dziala.

Pracuje w Corelu, robie podglad wydruku, drukuje,
zamykam podglad ....oops blue screen - program bedzie zakonczony.
Corel sie zamyka, a wydruk leci dalej jak gdyby nidgy nic!
Nic innego nie wali sie, wszystko chodzi.

Do tej pory padaja losowo: NikonScan, Corel 8, Outlook...

Nie widze ZADNEGO powodu! Nic (absolutnie) nie zmienialem
w systemie, czy sprzecie, procek jest dobrze chlodzony (45st).
Poprawilem kosci pamieci, wszystkie kable. Nie ma zadnych
konfliktow.
Malo tego - wczoraj rano robilem backu systemu - odtworzylem
go i nadal sie wali!

Wywala sie na gownianych zadaniach, w momencie kiedy cos
przelaczam, zamykam itp

Macie jakies pomysly? Ja niestety nie...

HELP!

--
Jakub Jewula studio QbA
skanowanie filmów 35mm - http://www.skanowanie.com.pl