Re: PeCet i siły nieczyste?? :)))

Autor: Piotr Zgliczyński (pzglicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 21:13:32 MET DST

No witam ponownie!

Podejrzałem, przeczytałem i doszedłem do wniosku że mógł to być jakis błąd
BIOSu, lub - jak wskazywało większość osób - zasilacz. Co prawda nie miałem
z nim wcześniej żadnych problemów, ale ostatnio zebrały się w nim tony
kurzu, może to ma jakiś wpływ.

Zapomniałem wcześniej dopisać kilku rzeczy: nie mam modemu, więc Wake On
Ring odpada a opcja PWR-On-After-PWR-Fail jest od wczesnej nowości na 'off'.
Prąd raczej też był, bo mam wieżę w której po najmniejszym zaniku resetuje
się zegar - a wtedy działał bezproblemowo.
BIOS jest po wymianie, więc jeżeli znowu się to zdarzy to zbiorę narzędzia i
zrobię zasilaczowi małe przedmuchanie :))

Pozdrawiam respondentów!!!!!

Piotr