Re: MMX czy zwykłe Pentium?

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 15:24:10 MET DST

Użytkownik "Tomasz T." <2000t_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AO" <art321_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Plyta nie MMX moze niobsluzyc MMX ze wzgledu na 2 napiecia procesora.
Plyta
> obslugujaca MMX
> jest jeszce wmiare rozwijalna bo mozna przejsciowke na socket7 zalozyc i
> wsadzic tam AMD 400 albo
> anwet i 450. Nie mozna tego tricku zrobic z plyta nieobslugujaca MMX (nie
> majaca 2 napiec)

Z tymi dwoma napięciami to półprawda.

iP200MMX będzie chodził na płycie jednonapięciowej jako iP166 (mnożnik
obniży automatycznie ze względu na wysokie napięcie core).

Miałem kiedyś AMD K6 233 MMX na płycie FX (była taka wersja procesora 3,2
core 3,3 io). Płyta widziała (BIOS) 486DX266 ale chodził proc szybciej niż
później na TX'sie. (Ustawiało się go jako iP100) Gdyby nie to że wskutek
przepięcia w sieci energetycznej nie zwaliło mi płyty to bym nie wymieniał
aż do zmiany proca.

Secundo - były przejściówki z regulatorem napięcia - ale moim zdaniem
nieopłacalny interes.

--
Steve