Re: mysz Logitech sprzedam

Autor: Lulek (lul3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 00:15:08 MET DST

On Mon, 9 Apr 2001 16:40:47 +0200, "Oxygene" <oxygen4_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Znajomy kupił już trzeciego takiego samego a4 (infrared) w ciągu miesiąca
>(bo się spsuły), mimo, że go namawiam na logitecha, swojego mam już 4 rok i
>działa bezbłędnie (pukpuk). To chyba jakaś mania na A4, nie ma co się z
>właścicieli nabijać, nawet nie zajarzą.

Faktycznie, jako właściciel myszki A4 nie jarzę :(
Tym bardziej że mam ją od roku i jestem zadowolony. Jest wygodna,
funkcjonalna i nie sprawia problemów. Żeby działała dłużej niż 2 lata
w ogóle mi natomiast nie zależy, bo przy cenie komputera i koszcie
jego upgradów cena myszki jest pomijalna.

(-)
Lulek