Re: Notebook bez CD, jak zainstalować system?

Autor: Daniel (duzytony_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 17:22:26 MET DST

Dziękuję za zainteresowanie tematem
Jest to Toshiba 1950.
Szczerze mówiąc wolałbym go nie rozkręcać (nie jest moja), ale nie wiem z
kolei jak połączyć je tak, aby z mojego stacjonarnego można było ściągać na
toshibę (stacjonarny WME i W2K), toshiba win3.1(co najgorsze niemiecki). Na
3.1 nie znam się zbytnio. Czy istnieje możliwość sformatowania dysku w
toshibie, a później pod dosem (startówka) mieć dostęp do plików z
stacjonarnego kompa? Jaki program dosowy mi to umożliwi ew. skąd go wziąść?