Re: kolejne bad sectory...

Autor: Czepcu (czepcu_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 17:12:04 MET DST

> Czy to prawda ,ze jak sie pojawia bad sectory to za jakis czas beda
> przybywaly ?? czy tez jest to losowe i moze sie juz wiecej nie pojawic

Miałem kiedyś Seagate'a 8,4GB i po pojawieniu się pierwszych bad sectorów
też sie tym specjalnie nie przejmowałem. (Sam się nawet przyczyniłem do ich
pojawienia się - ten dysk przejechał ze mną na rowerku z 1000km) Ale z
każdym dniem zaczęło ich przybywać i przybywać. Chwała sklepowi w którym go
kupiłem - po paru dniach wymienili mi go na nowy ale za dopłatą wymieniłem
go sobie na 30GB i od tej pory już z tym ostatnim to na rowerku nie jeżdżę.
Ale poważnie - zrób sobie kopię danych z tego dysku bo pewnego dnia możesz
ich już nie odzyskać i wtedy to już jest problem :-(((

Pozdrawiam
Łukasz Czepiec
czepcu_at_interia.pl