Re: Do właścicieli GeForce256 32MB SDRAM

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.no.spam.pls)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:25:35 MET DST

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam1
> Posiadam karte Ge-Force Guillemot-Hercules Prophet SE. Nie kręce karty,
> poprostu nie wydzę jako takiej potrzeby - na czym można by było
zaobserwować
> zwiąkszoną szybkość karty - oczywiście poza bechmarkami.

Hmmm. Pewnie masz rację, ale wiesz, jak to jest z nałogami... dodatkowy MHz
tu, jeszcze jeden tam... Małe, a cieszy. Kto raz nie spróbował, ten nie wie
:-))

> Mam pytanko - jak monitorujesz temperaturę na karcie?

Myślałem o tym, żeby podłączyc pod coolera dodatkowy czujnik temperatury- i
ustawić w BIOSie ostrzeżenie, ew. kazac monitorowac VIA hardware monitor,
tyko ze ten drugi sposób nie jest zbyt dokładny.

--
Piotr
ICQ# 92019861