Re: Duron VS. Celeron - moje konkluzje

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:25:28 MET DST

> tu powiem co mysle: PIE*.*SZ !!!! myslisze ze Promise jest super
> najlepszy ???? sa porownywalne, a od pol roku nie mialem zadnych,
> ZADNYCH! klopotow z HPT!

A ja używam w pracy HPT366 (BIOS ver. 1.25) na Abicie BE6 i co prawda
kłopotów jako takich nie ma, ale po przełączeniu dysku na złącze IDE0
(standardowy kontroler southbridge BXa) programy uruchamiają się znacznie
szybciej i obciążenie procka jest też mniejsze niż przy dysku podłączonym do
HPT366. Osobiście uważam ten kontroler za, delikatnie mówiąc,
niedopracowany.
pozdrawiam
Krzysiek