Re: WinDVD - pomocy !

Autor: AB (aboco_at_nospam.com)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 00:35:28 MET DST

Robek <robczer_at_pertus.com.pl> wrote:

> Blagam czy ktos moze mi powiedziec co jest nie tak z tym WinDVD.
> Jutro musze odniesc film, ktorego nie mam na czym obejrzec.

Ja ci raczej pomoge za pozno, ale... idz na strone www.doom9.net
kliknij w sekcje Download i znajdz w playerach link do "innych playerow".
Tam z kolei znajdziesz link to pelnych wersji WinDVD, PowerDVD,
CineMaster'a (ostrzezenie: lamanie praw autorskich), ktore mozes sciagnac
przy odrobinie fatygi. Z tego co pamietam rowniez strona fosi miala pelny
PowerDVD... (wpisz w www.google.com haslo fosi i zobaczysz o co chodzi).
Cos takiego mozna tez chyba znalezc na stronie CYCO... ;) itd.
Dobra, dosc tych niemoralnych poradnikow.

ab