WinDVD - pomocy !

Autor: Robek (robczer_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 20:01:59 MET DST

Kupilem sobie odtwarzacz DVD Creative Blaster 12x.
Kupilem wersje box, zeby miec soft do odtwarzania plytek.
Zainstalowalem z zalaczonej plytki InterVideoWinDVD 2000
z menu w wersji polskojezycznej.
Pozyczylem plyke z wypozyczalni (Gladiator) i kicha.
Po wczytaniu polskich napisow, po kazdym wyswietleniu
polskiego napisu dialogu ekran monitora staje sie na momencik zielony
nastepnie na ulamek sekundy wyswietla sie logo WinDVD i film leci dalej.
Sprawdzalem przy PowerDVD taki efekt nie wystepuje, ale PowerDVD
mam wersje trial i po kilku minutach znika glos. Craki ktore znalazlem w
Internecie
do wersji trial PowerDVD tez nic nie daja.

Blagam czy ktos moze mi powiedziec co jest nie tak z tym WinDVD.
Jutro musze odniesc film, ktorego nie mam na czym obejrzec.

Bardzo prosze o pomoc.

Robek
robczer_at_pertus.com.pl