Re: Cicha obudowa????????

Autor: Rafal (loan_at_ds7.agh.edu.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 22:29:59 MET DST

Najlepiej kup szafe serwerowa!!!

A tak na poważnie to szum komputera zalezy od ilosci wiatraków, jakosci
dysku twardego i chyba tyle.
U mnie wiatrak na plycie, na grafice, procku, w kieszeni HDD, i glowny
wiatrak zasilacza daja tyle decybeli ze spac sie nie da bez koszmarow.
Kumpel w pokoju ma tylko wiatrak na Celeronie ( no i zasilacz) i praktycznie
komp jest bezszelestny.

Jesli u Ciebie jest halas ze sie nie da wytrzymac to moze ktoryc z wiatrakow
pada?

--
r.P