unieruchomienie kompa

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 22:19:11 MET DST

Czy ktos wie co jest przyczyna czestego wieszania kompa podczas pracy
w np. "I Photo plus", "Corel" itp. szczegolnie przy obrobce zeskanowanych
obrazow. Natomiast gry chodza bez zarzutu.
Objawem jest albo niebieski slynny niebieski ekran lub obraz pozostaje
zablokowany i w gornej czesci monitora
przez cala jego szerokosc widnieja zielone pionowe paseczki. Mysz tez
zablokowana. A niekiedy jedyny ratunek to reset bo ctrl+alt+del nie dziala.
Mam AMD K2 6 3D, karta sis 6326, win 98. Pomozcie bo rozpacz mnie juz
ogarnia, szczegolnie jezeli mam obrobic i wydrukowac (HP Deskret
670C)skanowany obraz.

Grzegorz