Re: Którą płytę wybrać

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 16:06:46 MET DST

> Zamierzam kupić Durona 750. Komputer ma służyć do zastosowań domowych tzn.
> gry, net, office. Waham się jaką płytę wybrać. Proszę o pomoc w wyborze 1
> tych: MSI K7T Turbo, Asus A7V133 i Epox 8KTA3+. Którą wybrać i dlaczego.
Czy
> opłaca się inwestować w Asusa? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
Wszystko zalezy od tego ile masz kasy do dyspozycji, generalnie plyty sa
porownywalne a roznice pieniedzy przeznacylbym np. na dysk. Ja mam epoxa i
nie narzekam, uwarzalem ze do asusa - poprzednio mialem a7v - nie oplaca sie
doplacac i sie nie zawiodlem ...
U asusa na plus bylo to ze mogles ustawiac wszystko na zworkach - tego
wlasnie brakuje mi w tym epoxie, ale to tak az nie przeszkadza. Na twoim
miejscu zastanawialbym sie nad MSI lub Epoxem - bierz to co tansze !

Pozdrawiam !