Re: EPOX EP-8KTA3(+) ...@...

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 16:10:38 MET DST

> Prosze o jakies opinie nt. tej plyty, bo chcialbym ja kupic. Na ile mozna
> wycisnac durona? Czy sa z nia jakies problemy? Jak sie ma w porownaniu do
> innych MSI, Solteka, Asusa, Abita? Thx
Wycisnolem na niej z durona 650, 750 (7x136) przy napieciu 1.675 i nie
zaowazylem zadnych problemow, poprzednio urzywalem asusa a7v i uwarzam ze do
asusa nie warto doplacac - oczywiscie jesli chodzi o plyty oparte na
KT133/133A, przy inteli bym sie nie zastanawial i wzialbym cos ze stjani
asusa.
Co do innych plyt to nie bede sie wypowiadal, ale na twoim miejscu
wybietralbym pomiedzy epoxem a MSI

Pozdrawiam !