Re: Duron VS. Celeron - moje konkluzje

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 18:30:17 MET DST

Niejaki(a) Zenon <r_afal_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> mialem do niedawna Durona 600_at_900 na jakiejs tam MSI... sprzedalem
> okazyjnie i kupilem Abit BX133 i Celerona 800... ach co to za szybkosc
> i stabilnosc... na duronie to to nie dzialalo to to sie wleklo...

procek byl jak widze podkrecony... to jest primo
jaki byl cipset na plycie? Jako, ze to jest d600 to moze bylo toto na
rdzeniu amd? albo wczesne via?
trzecie - jaki system operacyjny?

> teraz, SUPER stabilny system,

Win98se? na cel400 to zapomnij. Na cel800 to nie wiem, ale na poprawnie
skonfigowanym kompie mialem po kilka zwiech na dzien...

Win2k - to jest stabilny system

Linux - najstabilniejszy system (nigdy mnien ie zawiodl. nigdy)

> ZERO zwisow, ZERO problemow, zadnychVia
> 4in1...

Alez kochany... do rdzeni intela tez musisz instalowac pacze... chodzi o
i8xx...

> myslcie co chcecie, CELERON JEST SUPER !!!!!

JAkie zastosowanie? Gry? Zapomnij. Ogladanie filmow, od bolu jakies 100%
obciazenie proca? Wtedy moge sie zgodzic. Do takiego czegos to moj celek
400 spokojnie styka - komp wlaczony prawie caly czas.

Chcialem rowniez zauwazyc, ze ceny inteli nie sa znow takie "super". No
chyba, ze ktos ma duzo kasy... to ok.

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|