Re: Celeron czy Duron

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 18:19:59 MET DST

Niejaki(a) Paweł <pawelw_at_kolorowe.krakow.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> Tydzień temu padła mi płyta do celkaI i chce kupic cos nowego ... co?

Durona + MSI. Nie zawiedziesz sie

> Raczej nie gram (no ... ale może zaczne), czasem kompresuje mp3, trochę
> bawie się z grafika ...
> ... i co mam wybrać
> Napoczatku chciałem celka, potem przemieniło mi się i myslałem o AMD,

dobrze myslales :)

> wczoraj kumpel przekonywał mnie do Celerona

Heh... az mi sie cisnie na usta "zmien kumpla" :> Kolo mnie mieszka taki
straszny intelowiec... zadnych argumentow, tylko "intel to intel",
"intel robi najlepsze procesory", itp durnoty.

skoro zajmujesz sie grafika, to pIII jesli juz, a nei celek. To, ze
fotoshop dla przykladu ma optymalizacje pod intela, nie znaczy, ze cel
pobije durona. Duron moze tutaj pobic PIII, ale celek nie jest najlepszy
w grafice... "intel to intel", nie? :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|